Aktuální stav v České Republice ve vztahu ke koronaviru COVID-19 nuceně zvyšuje počet zaměstnanců pracujících z domova. Obrovské množství firem na tento způsob spolupráce není připravena. Pro úspěšné zvládnutí přesunu zaměstnanců z kanceláří do domácího prostředí je primární podmínka dobrá komunikace a zabezpečení. Email a telefon obvykle nedostačuje a je nutné být v mnohem užším kontaktu, a to jak mezi jednotlivci, tak i ve skupinách.
Řešením je virtuální kancelář od MyDreams. Pomocí sady nástrojů precizně integrovaných do komplexního řešení dokáží společnosti využívat výhod rychlé a efektivní komunikace.
Specifikace řešení:
- neomezený počet online meetingů (video, hlas, sdílení plochy atd.)
- neomezený čas trvání online meetingu
- konferenční video-hovory pro celou společnost
- neomezený počet "chat skupin", jejich moderování
- konferenční "chat skupiny"
- propojení uzavřených zabezpečených celků - virtuálních kanceláří
- mobilní aplikace
- zabezpečená komunikace
- vhodné pro menší a střední firmy
- na přání navíc zdarma i firemní uložiště NextCloud se sdílením souborů, kontaktů a mnoho dalšího mezi zaměstnanci
V ceně:
- Každý klient obdrží svůj vlastní nesdílený server
- Vyhrazená datová linka
- Jitsi Meet - Online meeting aplikace
- Rocket.chat - Firemní webchat s mobilní aplikací
- NextCloud - Firemní datové uložiště
- Online zaškolení
- Zálohovaný server